+48 22 1234 710 office@spectrumit.pl

Capture Pro

Oprogramowanie Alaris Capture Pro dedykowane jest jednostkom, w których istnieje szczególna potrzeba indeksowania skanowanych obrazów. To idealne rozwiązanie, które pozwala szybko konwertować duże pliki dokumentów na informacje w formie cyfrowej w dwóch wariantach: kolorowej i czarno-białej lub czarno-białej i w skali szarości, z zachowaniem oryginału w archiwum. Pozwala na łatwe katalogowanie i wyszukiwanie z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa.

Aplikacja ma również funkcję inteligentnej ochrony danych, wykrywania oznaczeń OMR (ankiet) czy rozpoznawania kodów kreskowych, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych. Niezawodna funkcjonalność oprogramowania daje także możliwość kontroli jakości przetwarzanych informacji, automatycznie wykrywając szumy i wszelkie nieprawidłowości.

rozwiązanie dedykowane

inteligentna ochrona

intelligent job select

automatyzm korekt

Dostępna jest tutaj także innowacyjna funkcja inteligentnego wyboru zadań (Intelligent Job Select), która dokonuje automatycznego indeksowania dokumentów, dobierania najbardziej optymalnych ustawień pod każde zadanie oraz przełączania zadań i profili skanowania, bez udziału operatora. Mając stos dokumentów do zeskanowania, nie musisz ręcznie dobierać indywidualnych parametrów dla nich odpowiednich – Capture Pro zrobi to za Ciebie.

Automatyczne indeksowanie i korekta dokumentów

Ponadto programowanie dokonuje automatycznej korekty i walidacji (Intelligent Exception Processing), chroniąc spójność danych i eliminując błędy na wejściu. Wszelkie niekompletne informacje i rubryki są więc z miejsca wykrywane i naprawiane. Inteligentna kontrola jakości (Intelligent Quality Control) z kolei automatycznie wykrywa obrazy wymagające poprawek i optymalizuje je bez ponownego skanowania.

Podnieś wydajność procesów biznesowych

Cyfrowe dokumenty stają się standardem. Pomóż go wprowadzić do swojego miejsca pracy. Oprogramowanie Capture Pro wynosi procesy przechwytywania informacji na nowy poziom, co może pomóc w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej, zaoszczędzić czas i wzmocni jakość skanowanych treści. Wyższa produktywność to także lepsza obsługa klienta.

Nasze atuty

  • zgodność z systemami EZD oraz obowiązującymi przepisami
  • mniej błędów, wyższa skuteczność
  • 50% większa wydajność
  • inteligentna ochrona danych
  • wykrywanie oznaczeń OMR (ankiet)
  • rozpoznawanie kodów kreskowych
  • automatyczne indeksowanie i korekta dokumentów
  • szybsza obsługa petenta

Co zyskujesz?

  • oszczędność Czasu – mniej czasu poświęconego na ręczną pracę z dokumentami
  • oszczędność miejsca – łatwe w przeszukiwaniu archiwum w chmurze
  • oszczędność pieniędzy – nawet 20 gr na sekundę
  • sprawne zarządzanie dokumentami – z biura, na spotkaniu, zawsze kiedy zajdzie potrzeba
  • bezpieczeństwo – przetwarzaj, zarządzaj i przechowuj bez ryzyka utraty i wykradzenia danych
F.A.Q.

Najczęściej zadawane 
pytania

u

Na co zwrócić uwagę przy wyborze skanera dla obiegu dokumentów w administracji publicznej?

Funkcje poprawy jakości skanów (autorotacja, automatyczne usuwanie przekosów, usuwanie pustych stron itp.).

Obsługa różnych formatów oraz gramatury w tym możliwość digitalizacji kopert.

Odczyt metadanych, w tym kodów kreskowych.

Płaska ścieżka transportu papieru.

Skanowanie płaskie dla książek lub grubych dokumentów, gazet w formacie A3 lub Legal/A4.

Koszty materiałów eksploatacyjnych, bowiem zazwyczaj niski koszt zakupu skanera rekompensowany jest poprzez drogie elementy eksploatacyjne i części zamienne. Warto więc porównać całościowe koszty danych urządzeń (wraz z kosztem ich eksploatacji).

Skaner musi być wyposażony w sterowniki ISIS oraz TWAIN, by zachować kompatybilność z większością aplikacji do skanowania.

u

Pakiet oprogramowania

Skaner powinien być wyposażony w intuicyjne oprogramowanie do skanowania i indeksowania dokumentów umożliwiające integrację z oprogramowaniem do obiegu dokumentów.

Powinien zapewniać konwersję skanowanych obrazów do plików w przeszukiwalnej formie np. pdf, doc, xls, rtf z obsługą języka polskiego.

u

Materiały eksploatacyjne i konserwacja

Skaner powinien być tak skonstruowany, by dostęp do elementów eksploatacyjnych nie stanowił problemów dla użytkownika.

Instrukcje, jak wyjąć i wyczyścić elementy eksploatacyjne, powinny być dostępne w formie elektronicznej (dokument pdf) oraz w formie video.

Należy zwrócić uwagę na regularną konserwację według zaleceń opisanych w instrukcji obsługi. Co najmniej raz do roku wykonać gruntowny przegląd techniczny.

Zadzwoń

(+48) 508 813 760

Adres siedziby:

ul. Mińska 63A
03-828 Warszawa

E-mail:

office@spectrumit.pl

Godz. otwarcia:

Poniedziałek – Piątek
09:00 – 17:00

Formularz kontaktowy

Jako doświadczony dostawca rozwiązań dedykowanych biznesowi i urzędom naszym Klientom oferujemy również profesjonalne doradztwo. Wypełnij formularz, a nasz doradca pomoże Ci bezpłatnie wybrać urządzenie dopasowane do potrzeb placówki, w której pracujesz.
 

Wypełnij formularz, a nasz doradca pomoże Ci bezpłatnie wybrać urządzenie dopasowane do potrzeb placówki.